Helios Orange - Informační systém


     Vstřícný přístup k zákazníkovi

                       a software, který nezklame!
 

Řízení vztahů se zákazníky pomocí CRM

HELIOS CRM je hlavně strategií přístupu ke všem informacím o vašich zákaznících realizovaná jednotným nástrojem. Jeho cílem je rychle poskytnout přesně ty správné informace, které potřebujete pro správná rozhodnutí.

Hlavní důvody zavedení CRM:

  • Zaměření se na zákazníka (customercentricity).
  • Potřeba odhadovat budoucí poptávku a efekty marketingových akcí z důvodu zvyšující se konkurence.
  • Zvýšený tlak na návratnost investic do marketingu (return on marketing investment) – marketéři se musí stále více spoléhat na technologie (analýza poptávky, chování spotřebitelů).
Řízení vztahů se zákazníky CRM - Helios Orange

Řízení marketingu

  • Identifikace potenciálu trhu.
  • Tvorba marketingového plánu (od strategie až po jednotlivé úkoly).
  • Plánování, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní.
  • Sledování marketingových aktivit u zákazníků.
  • Sledování prodejnosti produktů dle jednotlivých dimenzí (střediska, regiony, zakázky, zaměstnanci).

Obchodní proces

  • Sledování obchodních příležitostí.
  • Evidence aktivit.
  • Plánování obchodních zakázek.
  • Vyhodnocování obchodních příležitostí.
  • Aktivity obchodníků.
  • Rozpracovanost v měsících.
  • Úspěšnost příležitostí.

Servis a služby

  • Realizace obchodních případů (může být realizována i samostatně s využitím dalších modulů, např.: Řízení projektů, Výroba).
  • Evidence požadavků (dispečink).
  • Členění servisních zásahů.
  • Reklamace.
  • Servisní zásahy.
  • Pravidelné návštěvy.
  • Přidělování úkolů pro servisní techniky.
  • Plánování pravidelných revizí, kontrol.
  • Sledování nákladů na servisní zásahy.
  • Vyhodnocení prodejů náhradních dílů a služeb.